Saturday 25 November 2017

PRODUK BARU MARINE ESSENCE NOURISHING BODY SCRUB

Assalamualaikum...

Selamat Berhujung Minggu semua..Suriani nak kongsi sedikit tentang Produk Baru Marine Essence Nourishing Body Scrub..Semua tahu kan daki merupakan kotoran terkumpul yang melekat pada kulit hasil daripada aktiviti harian kita.

Daki sering tertumpu pada bahagian kulit yang memiliki lipatan seperti ketiak,celah paha dan sebagainya.

Dengan berspa dapat membantu keluarkan sel kulit mati.Setiap rumah wajib ada Scrub Garam Buluh ni.




Produk Baru Shom..Scrub Garam Buluh ni adalah menanggal sel kulit mati,mengangkat kotoran yang menyumbat pori kulit.

Tujuan scrub badan ni juga untuk mengangkat sel kulit mati serta kotoran  yang menyumbat pori kulit sekaligus membuka untuk kulit bernafas dan menyerap nutrisi.Memberi kesan kulit sentiasa halus dalam jangka masa panjang.


Kulit asal kita yang kusam akibat gaya hidup dan persekitaran terdedah oleh sinaran matahari dan habuk.Selalunya kita mandi atau guna sabun boleh membersihkan badan daripada kotoran tapi sel kulit mati tidak dibuang dengan sempurna yang mengakibatkan sel-sel kulit mati bertambah tebal dan menghalang sel kulit yang baru untuk menyerlah.


Khasiat Marine Essence Body Scrub,dirumus khas dengan Garam Buluh dan Pheno-Sfe untuk menyihatkan,melindungi dan meremajakan kulit.Mengandungi 100% pengelupasan semulajadi yang mesra alam-SERBUK ISIRONG BADAM & SERBUK KULIT WALNUT untuk menanggalkan secara lembut dan kekotoran dan lapisan kulit mati untuk menghasilkan kulit baharu yang lebih sihat. 


surianimuhammad86@gmail.Com
011-56786607 

No comments:

Post a Comment